Fredag

Idag har jag tagit ledigt från skolan för att åka och hälsa på pappa på sjukhuset, ligger fortfarande på IVA. Som jag förstår på mamma så är det inte bra med honom, hjärtat har blivit illa medtaget. Alla i familjen ska följas åt idag å hälsa på. gud vilken orolig kväll och natt det varit, somnat för att sedan vakna en timma senare somnat och vaknat. men känns bra att jag får träffa honom och se med egna ögon. Usch vilken tur vi haft, tänk om han inte hade åkt in då han gjorde? Min mage har gjort uppror hela natten, fattar inte att kroppen ska behöva reagera så starkt. nä nu ska jag försöka läsa lite ur några böcker tills mamma ringer. see ya

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

tänker på er iaf..

2009-11-28 @ 10:06:26
URL: http://softisanna.blogg.se/forstaforsoket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0