tentan gjord

hej allihopa. ja nu är andra tentan gjord, kändes jätte bra på tentan, men så fort jag kom därifrån kom jag ihåg så himla mycket som jag glömt!!!!   men hoppas hoppas. nu sitter jag å väntar på att gå till köket för att laga mat med tjejerna. imorgon åker jag hem. var till sundsvall efter tentan i måndags och handlade julklappar, men det blev bara en. idag har jag köpt malous dop present och en liten klapp till moa. fattar inte denna vecka har blivit så himla dyr, vet inte riktigt vad jag köpt men tusingarna har flugit iväg, hjälp!!! och nästa helg är det dop å allt... hur ska det gå ihop. farsdag på söndag oxå!!! Glöm inte det allihop!!! Hemma ligger alla sjuka, typiskt svin influensa men det var inte det som tur var. pju. men dåliga är de allihopa. jag vill inte åka hem igentligen, men jobbar ju hela helgen så jag behöver inte träffa sjuklingarna... imorgon sushi mums... längtar... men först krama om mina sötingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0