tung dag idag.

jag vet inte varför det är nog mycket som spelar in, började dagen bra med en lång promenad men sen har det bara gått utför, peter har ingen koll på något, varken pengar eller sjukpenning. fattar inte är det så svårt eller? ska jag måsta hålla reda på allt runt honom oxå? har ju nog med att hålla koll på mitt å barnens. Han anmäler för sjukpenning nån dag efter insjuknande och sedan glömmer han att ta ut dem. har dagar i augusti som han inte ens har begärt ännu. åh vad less jag blir. räkningar har vi fått som vi inte ens ska betala enligt peter, han har bytt internet leverantör ännu en gång, vilken strul pelle. det är klart jag betalar räkningarna som vi får. har peter inte vett att kolla vad vi har så... det tar inte många sekunder att kolla igenom räkningshögen. åh slut gnällt på gubben. när malou vaknar ska vi träffa frieda och barnen, kanske baka lite och laga lite mat. peter blir borta hela dagen. nu vart det ett långt inlägg men så blir det ibland:)

Kommentarer
Postat av: A-K

ibland så är det som om man är deras morsor.. har också så så du är inte ensam =)

2009-11-30 @ 11:44:44
URL: http://softisanna.blogg.se/forstaforsoket
Postat av: M.

Ja visst är de skönt med ny och fräsch soffa :)

Vi är skit nöjda med våran. den är ifrån Mio:)

Ha de bra! kram

2010-01-17 @ 21:46:56
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0