längtar

jaha då är man hemma i sverige igen, sitter på skolan och har data, estetiska läroprocesser. Jag längtar så till kl 17 då Peter kommer hit till Härntan med Barnen...... Åh mina små rackare som jag har saknat dem och snart får jag träffa dem. trött nå fruktansvärt landade på arlanda sent inatt och kom fram hit till härnta kring kl 3 i morse, kunde inte sova en blund i bilen så jag har fått sova 3 timmars princesssömn... :) jag längtar till min egen säng ikväll. en helt otorligt roligt resa har jag haft iallafall. Tur att vi inte åkte längre än en vecka...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

låter som ni haft skojigt =)

2009-10-15 @ 18:31:19
URL: http://softisanna.blogg.se/forstaforsoket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0