sa varmt o skont

idag har vi varit pa aqualand o badat hela dagen akt alla attraktioner, imorgon blir det delfinsafari med pa jacht o vattenskoter i grottor o snorkling, glomde oxa, jag har kramat ett sjolejon idag oxa, saknar mina barn men om jag ska aka ut o resa med dem sen. gud vad roligt att kunna ta med dem pa sadana har stallen. igar var vi pa lagenhetsvisning sa intressant. badat  a solat hela dagarna. Saknar mina barn men vet att de har det bra... peter star jusst nu o ska kopa ett objektiv till kameran... mycket pengar men men. kram pa er alla

Kommentarer
Postat av: erica

vad roligt ni verkar ha det:)

2009-10-12 @ 21:27:33
URL: http://ericaslif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0