Så vimsig i skallen

jaha fredag innan tentan, och har fortfarande några böcker kvar att läsa. denna vecka har varit hård börjar kring halv 9 på morgonen och släpper böckerna första gången till lunch sedan till middagen sedan tar jag upp dem när barnen lagt sig å så läser jag ytterligare 2-3 timmar... men nu ska jag gå och sova, har jusst kollat så jag har alla böcker till kommande moment, men det fattas en som jag tror att jag skulle få låna av eventuellt en kompis.  hoppas... riktigt nervös inför måndagen... håller tummarna redan. fuck vad jag önskade att jag hade kunnat gå på föreläsningarna som jag missade.
Skoternsdag imorgon så peter åker till östersund, ensam med barnen utan bil blir jag. jag som skulle behöva PLUGGA. blir väl söndagens schema det. har ghått igenom några skåp i köket idag, gud så mycket skit. har tappat en sak som jag bara måste hitta... men inte då, allt annat strunt har jag hittat... var ken den vara?

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hur gick det?

2009-11-04 @ 15:24:43
URL: http://softisanna.blogg.se/forstaforsoket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0