tandvärk som blev huvudvärk

tandvärk eller snarare så skadade visdomstanden mitt tandkött så illa så jag klarade inte av det. inget pluggande har det blivit hjälp. jag som hade så mycket att göra idag.... nu är husbilsköparen här å lastar på den. skönt att den kommer från gården. idag blir det mojjen till middag. Den har ju öppnat idag så det blir en prov burgare. men undra om jag kan äta något nu. åt lunch efter tand dragningen å då fastnade det kött i hålet efter tanden var bara att åka tillbaka så de fick gröpa ur. har inte varit till tandläkaren på 7 år å idag har jag varit dit två gånger. hua. men det var löjligt att dra ut den på några minuter var det gjort å det kändes inte ens... så lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0