bakluckeloppisen

Blev lyckad sålde bort grejor för ca 700:- mycket folk. så trevligt detta ska vi göra om brudar!!! ;) sedan åkte jag till högda till badplatsen för där var min familj och så Tomas å lena med barn, grillade korv å myste nån timma, sedan bar det iväg hem, Blev bjudna på pizza av mamma å pappa, sen åt vi äppelpaj, Sanna var hit med en hel påse hemäpplen, så snällt å så nykokt lingonsylt, tänk vad gulligt va:? tack tack vännen, det uppskattas verkligen.. nu väntar jag på svar från Frieda ska ut å gå hade vi tänkt, men jag tycker snart det är för mörkt. imorgon blir det allvar igen, plugg plugg

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

va tur du hade då.. jag fick bara ihop 130 kr men jag hade mycket rat så jag förstår att det inte var så poppis.. hoppas det går bra med pluggandet

2009-09-23 @ 17:41:37
URL: http://softisanna.blogg.se/forstaforsoket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0